BAZY DANYCH > Cloud DBaaS > Aktywacja i zarządzanie usługą > Anulowanie usunięcia usługi

2.7.1 Anulowanie usunięcia usługi

Jeżeli zakończyłeś procedurę usunięcia Cloud DBaaS, z opcją „Usuń usługę i dane na koniec opłaconego okresu”, usługa pozostanie aktywna do jej naturalnego wygaśnięcia.

Jeśli chcesz anulować zaplanowane usunięcie, przywracając w ten sposób automatyczne odnowienie usługi po jej wygaśnięciu, musisz przejść do arkusza danych technicznych Cloud DbaaS, klikając „ZARZĄDZAJ”.
 
  • W obszarze „STAN USŁUGI” zobaczysz słowo „AKTYWNE”, pod którym zobaczysz datę usunięcia, odpowiadającą zakończeniu opłaconego już okresu.
  • Jeśli klikniesz „Anuluj usunięcie”, będziesz mógł anulować usunięcie zaplanowane na koniec już opłaconego okresu.
  • Pojawi się wyskakujące okno „Anuluj usuwanie” z prośbą o potwierdzenie, klikając „OK, POTWIERDŹ”.