W Panelu Kontrolnym możesz sprawdzić historię płatności dla swojego konta Cloud (w formacie FPL-12345), bez względu na data center, w którym znajdują się zasoby.
Wykonaj następujące kroki:
- Zaloguj się do Panelu Kontrolnego za pomocą danych logowania: nazwy konta (konto FPL-12345) i hasła.
- Z menu użytkownika w prawym górnym rogu ekranu wybierz "Zasoby i wykorzystanie".
- Zostaniesz przeniesiony na stronę "Wykorzystanie i zasoby".
- W "Historii płatności" znajdują się następujące nagłówki:
- DATA ZAMÓWIENIA - wskazuje datę zamówienia danej usługi.
- OPIS - wskazuje zasób, dla którego została wykonana zmiana. Określenie "risorse" odnosi się do całkowitej liczby zasobów wykorzystywanych w danym data center (np. CPU-HyperV wskazuje całkowitą liczbę CPU wykorzystywanych na Serwerach Cloud z hypervisorami HyperV w jednym data center).
- DATA CENTER - wskazuje data center, w którym jest utrzymywany zasób (zasoby dla usług DBaas, Object Storage, Domen, DNS, Monitoring i Backup są oznaczone jako DCS).
- TYP - wskazuje rodzaj płatności.
- KWOTA - wskazuje kwotę pobrania w PLN.
Transakcje mogą zostać wyświetlone na podstawie daty płatności (dla predefiniowanych interwałów lub niestandardowych interwałów wybranych przez użytkownika) oraz rodzaju transakcji (płatności, doładowania).
Jeśli chcesz wyeksportować dane, kliknij przycisk "
Eksport do CSV" znajdujący się poniżej listy. Zostanie ona pobrana jako plik .csv.
Należy pamiętać, że Partnerzy muszą zalogować się do
Panelu Partnerskiego i przejść do sekcji "
Stan konta" w celu sprawdzenia kosztów.