Partner > 8 - Zarządzanie Produktem > Zarządzanie produktami w czasie okresów promocyjnych

8.4 Zarządzanie produktami w czasie okresów promocyjnych

W jaki sposób działają promocje Aruba Cloud na już istniejących produktach?

Okresy promocyjne Aruba Cloud, dla sprecyzowanych, istniejących produktów, pozwalają na dodawanie nowych produktów (o promocyjnej cenie), które zastępują istniejący produkt na czas trwania promocji.
W czasie okresu promocyjnego oryginalny produkt zostaje zawieszony oraz jest niedostępny do zakupu.
Promocja nie wpływa na odnowienia usług, które były aktywowane przed rozpoczęciem okresu promocyjnego; produkty te będą dostępne do odnowienia po normalnej cenie.
Po zakończeniu okresu promocyjnego, Aruba Cloud zawiesi produkty promocyjne (klienci będą mogli jedynie je odnowić), oraz reaktywuje oryginalny produkt w normalnej cenie, który ponownie będzie dostępny do zakupu.

Aby aktywować/dezaktywować promocję (czyli zaoferować/odłączyć ją własnym klientom), należy wykonać następujące kroki w Partnerskim Panelu Kontrolnym:

Aktywowanie promocji (przy jej rozpoczęciu)

  • zidentyfikuj oryginalny produkt (jeśli taki istnieje);
  • wraz z datą rozpoczęcia okresu promocyjnego, usuń produkt ze wszystkich cenników, w których jest on zawarty (sprawdź poradnik);
  • dodaj nowy produkt promocyjny do cennika (lub cenników, jeśli jest ich więcej) (sprawdź poradnik);

Deaktywowanie promocji (przy jej zakończeniu)

  • zidentyfikuj produkt promocyjny;
  • wraz z datą zakończenia okresu promocyjnego, usuń usuń produkt promocyjny ze wszystkich cenników, w których jest on zawarty (sprawdź poradnik);
  • reaktywuj oryginalny produkt (sprawdź poradnik);
  Aby uzyskać więcej informacji technicznych oraz marketingowych, skontaktuj się z naszym zespołem ekspertów.