Wybierając zakładkę "
Edytuj",
na Koncie Backup, możesz zmienić Hasło przechodząc na poniższą stronę
W sekcji "
Zmień hasło", wprowadź obecne i nowe Hasło dwukrotnie. Zatwierdź klikając na "
Edytuj".
Należy potwierdzić operację w pojawiającym się oknie, jak poniżej.
Kliknij "
OK" aby potwierdzić i zapisać nowe hasło.
Reset Hasła
Jeżeli zapomnisz hasła do swojego Konta Backup, można wygenerować w systemie nowe hasło. W celu kontynuowania operacji należy wybrać przycisk "Reset Hasła",
który znajduje się w prawym rogu sekcji "
Zmień Hasło".
Jeśli poprawnie skonfigurowałeś adres email w
Strefie Klientapojawi się poniższy komunikat resetu hasła.
Jeśli nie, pojawi się komunikat przypominający o skonfigurowaiu adresu email, aby mieć możliwość otrzymania nowego hasła z systemu.
System wyśle nowe hasło na adres email podany w Strefie Klienta. W tym momencie można zdecydować czy użyć nowego hasła wygenerowanego przez system, czy zmienić go na nowe. Przypominamy, że za każdym razem kiedy następuje reset hasła, poprzednie jest autmatycznie usuwane.