BACKUP > Backup > 2 - Konto Backup > Zmiana hasła do konta Backup

2.2.1 Zmiana hasła do konta Backup

Wybierając zakładkę "Edytuj",



na Koncie Backup, możesz zmienić Hasło przechodząc na poniższą stronę



W sekcji "Zmień hasło", wprowadź obecne i nowe Hasło dwukrotnie. Zatwierdź klikając na "Edytuj".



Należy potwierdzić operację w pojawiającym się oknie, jak poniżej.



Kliknij "OK" aby potwierdzić i zapisać nowe hasło.

Reset Hasła

Jeżeli zapomnisz hasła do swojego Konta Backup, można wygenerować w systemie nowe hasło. W celu kontynuowania operacji należy wybrać przycisk "Reset Hasła",



który znajduje się w prawym rogu sekcji "Zmień Hasło".
 
Jeśli poprawnie skonfigurowałeś adres email w Strefie Klientapojawi się poniższy komunikat resetu hasła.



Jeśli nie, pojawi się komunikat przypominający o skonfigurowaiu adresu email, aby mieć możliwość otrzymania nowego hasła z systemu.


System wyśle nowe hasło na adres email podany w Strefie Klienta. W tym momencie można zdecydować czy użyć nowego hasła wygenerowanego przez system, czy zmienić go na nowe. Przypominamy, że za każdym razem kiedy następuje reset hasła, poprzednie jest autmatycznie usuwane.