Zarządzanie kontem FPL  /  Panel Kontrolny  /  Reset hasła powiązanego z kontem FPL

1.3.2 Reset hasła powiązanego z kontem FPL

Przejdź do strony logowania Panelu Kontrolnego.

Kliknij na "Zapomniałeś hasła?" pod okienkiem "Hasło".

Zostaniesz przeniesiony do sekcji "Zresetuj hasło". W polu "Konto" wprowadź nazwę konta FPL, do którego zapomniałeś hasła, a następnie kliknij "POTWIERDŹ". System wyśle wiadomość (na adres e-mail przypisany do konta FPL) z linkiem do procedury zmiany hasła i specjalnym kodem.
 
Należy pamiętać, iż przesłany kod jest ważny tylko przez 4 godziny.

Kliknij na link z wiadomości e-mail, aby przejść do procedury zmiany hasła.
 
W formularzu "Zmiany hasła" zostaniesz poproszony o wprowadzenie następujących danych:
  • Konto: nazwa konta FPL, dla którego chcesz zresetować hasło.
  • Kod do resetu hasła: tymczasowy kod z wiadomości e-mail, którą otrzymałeś (ważny przez 4 godziny).
  • Nowe hasło: nowe hasło, którego chcesz używać.
  • Powtórz nowe hasło: wprowadź ponownie nowe hasło, które wybrałeś.
Po wypełnieniu formularza kliknij przycisk "POTWIERDŹ".

Zostanie wyświetlona informacja o treści "Reset hasła został wykonany". Kliknij przycisk "KONTYNUUJ", który przeniesie Cię z powrotem na stronę logowania Panelu Kontrolnego.
 
System wyśle wiadomość e-mail, potwierdzającą wykonanie operacji zmiany hasła.
 
Należy pamiętać, że hasło (do konta FPL) jest ważne przez 6 miesięcy. Po tym czasie musi ono zostać zmienione.