Zarządzanie kontem FPL  /  Doładowanie konta  /  Wyświetlenie zamówień konta FPL

2.2.1 Wyświetlenie zamówień konta FPL

Zamówienia dla danego konta FPL można wyświetlić w następujący sposób:
  • Zaloguj się do Panelu Klienta za pomocą danych logowania: nazwy konta i hasła.
  • Wybierz zakładkę "Zamówienia".
  • Sekcja przedstawia wszystkie zamówienia złożone na danym koncie, bez względu na ich status. Zamówienie może posiadać następujące statusy:
    • Przetworzone - zamówienie zostało opłacone przez klienta (ten status nie może się zmienić).
    • W przetwarzaniu - zamówienie zostało złożone przez klienta, ale nie zostało jeszcze opłacone (status może zmienić się na Przetworzone lub Anulowane).
    • Anulowane - zamówienie zostało złożone przez klienta, po czym zostało anulowane bez wykonania płatności (ten status nie może się zmienić).
  • Możesz pobrać listę zamówień jako plik XLS lub CSV.