Partner > 4 - Zarządzanie Administratorami > Wyłączanie\Włączanie Administratora

4.3 Wyłączanie\Włączanie Administratora

Aby wyłączyć\włączyć Administratora należy przejść do sekcji ""Panel Partnerski"" -> "Zarządzaj" -> "Zarządzanie Administratorami".

Powinna pojawić się tabela z listą Administratorów Partnera.



Wyłączanie Administratora:
 
Wybierz ikonę (jeśli jest aktywna), znajdującą się w wierszu Administratora którego chcesz wyłączyć. Powinno otworzyć się okno jak poniżej



Wybierz "OK" aby potwierdzić operację. Jeśli chcesz przerwać proces wciśnij "Cancel". Operacja wyłączania jest możliwa jedynie dla administratorów ze statusem "aktywny".

Ponowne włączenie administratora:
 
Wybierz ikonę (jeśli jest aktywna), znajdującą się w wierszu Administratora którego chcesz włączyć. Powinno otworzyć się okno jak poniżej



Wybierz "OK" aby potwierdzić operację. Jeśli chcesz przerwać proces wciśnij "Cancel". Operacja włączania jest możliwa jedynie dla administratorów ze statusem "zawieszony".

Powyższe procedury mogą być wykonane za pomocą listy na dole tabeli



poprzez wybranie właściwej pozycji "Włącz" or "Wyłącz" po wyborze Administratora lub Administratorów z tabeli. Po wciśnięciu przycisku "Uruchom" powinna pojawić się następująca wiadomość potwierdzająca



wciśnij "OK" aby potwierdzić operację lub "Cancel" aby anulować.