Aby wyłączyć\włączyć Administratora należy przejść do sekcji ""
Panel Partnerski"" -> "
Zarządzaj" -> "
Zarządzanie Administratorami".
Powinna pojawić się tabela z listą Administratorów Partnera.
Wyłączanie Administratora:
Wybierz ikonę

(jeśli jest aktywna), znajdującą się w wierszu Administratora którego chcesz wyłączyć. Powinno otworzyć się okno jak poniżej
Wybierz "
OK" aby potwierdzić operację. Jeśli chcesz przerwać proces wciśnij "
Cancel". Operacja wyłączania jest możliwa jedynie dla administratorów ze statusem "aktywny".
Ponowne włączenie administratora:
Wybierz ikonę

(jeśli jest aktywna), znajdującą się w wierszu Administratora którego chcesz włączyć. Powinno otworzyć się okno jak poniżej
Wybierz "
OK" aby potwierdzić operację. Jeśli chcesz przerwać proces wciśnij "
Cancel". Operacja włączania jest możliwa jedynie dla administratorów ze statusem "zawieszony".
Powyższe procedury mogą być wykonane za pomocą listy na dole tabeli
poprzez wybranie właściwej pozycji "
Włącz" or "
Wyłącz" po wyborze Administratora lub Administratorów z tabeli. Po wciśnięciu przycisku "
Uruchom" powinna pojawić się następująca wiadomość potwierdzająca
wciśnij "
OK" aby potwierdzić operację lub "
Cancel" aby anulować.