Partner > 4 - Zarządzanie Administratorami > Resetowanie hasła Administratora

4.2 Resetowanie hasła Administratora

Aby zresetować hasło Administratora, należy przejść do sekcji ""Panel Partnerski"" -> "Zarządzaj" -> "Zarządzanie Administratorami".

Powinna pojawić się tabela z listą Administratorów Partnera.



Wybierz ikonę (jesli jest aktywna), znajdującą się w wierszu wybranego Administratora. Powinno otworzyć się okno jak poniżej


z którego można zobaczyć nowo wygenerowane hasło. Wciśnij przycisk "Zamknij" aby zakończyć.

Procedura resetu hasła może być wykonana za pomocą listy na dole tabeli



poprzez wybranie właściwej pozycji "Resetowanie hasła"



po wyborze Administratora lub Administratorów, których dane chcemy zmienić. Po wciśnięciu przycisku "Uruchom" powinna pojawić się następująca wiadomość potwierdzająca



Wciśnij przycisk "Zamknij" aby zakończyć.