Backup > Wprowadzenie

Cloud Backup

Witamy w Bazie Wiedzy usługi Aruba.it Cloud Backup. Usługa pozwala na tworzenie kopii zapasowych kont, używanych przy dostępie do panelu sterowania, aby skonfigurować serwery na których można zaplanować tworzenie kopii bezpieczeństwa.

Highlighted
1.1 Ogólny opis usługi Cloud Backup

Z poziomu Panelu Sterowania Backupem użytkownicy mogą skonfigurować serwery i zaplanować tworzenie kopii zapasowych. Wybrać które dane (pliki, foldery, systemy plików ...) zabezpieczyć, określić okres przechowywania danych oraz ustawić harmonogram wykonywania wszystkich kopii zapasowych.

2.2 Zużycie środków na koncie Backup

Wybór planu taryfowego zależy od rodzaju zastosowania usług Cloud Backup. Dla małych kopii bezpieczeństwa zalecamy system płatności oparty na zużyciu, natomiast w przypadku dużych i częstych kopii zapasowych polecamy wybranie jednego z pakietów taryforwych.

5.3 Zadanie: definicja, cechy i działania

Zadanie reprezentuje backup zaplanowany na określonym serwerze i skonfigurowany z poziomu panelu sterowania kopii zapasowej. Zadania są wyświetlane w szczegółach na stronie każdego serwera, w sekcji "Komputery".