Informacje handlowe +48 32 441 63 46
  Kontakt telefoniczny +48 32 441 63 46
 
Zarządzanie kontem FPL  /  Korzystanie ze środków  /  Reaktywacja usług po doładowaniu

3.6.1 Reaktywacja usług po doładowaniu

Doładowanie konta (po wyczerpaniu środków) nie reaktywuje usług, które zostały wyłączone/rozłączone/zarchiwizowane: odpowiedzialność w pełni spada na klienta.

Ma to na celu ochronę środków klienta, który mógł specjalnie wyłączyć usługę przed wyczerpaniem środków.
 
W czasie doładowanie ważne jest sprawdzenie ile środków będzie nam niezbędne.

Minimalna kwota doładowania, która wynosi 11,99 zł+VAT, może nie być wystarczająca na reaktywację wszystkich usług, które zostały wyłączone/rozłączone/zarchiwizowane: kwota może wystarczyć jedynie na zasoby, które są naliczane w taryfie godzinowej (np. Serwer Cloud Pro), ale niewystarczające w przypadku usług, dla których z góry pobierana jest opłata za cały miesiąc (np. Serwer Cloud Smart).

Sugerujemy sprawdzenie, które usługi chcesz reaktywować. Jeśli ich nie reaktywujesz, zostanie zastosowana standardowa procedura w przypadku wyczerpania środków. Manualny proces reaktywacji jest taki sam, bez względu na rodzaj płatności naliczany dla danej usługi (koszt godzinowy, koszt miesięczny lub płatność za miesiąc kalendarzowy).