PAMIĘTAJ: doładowanie stanu konta (po jego wyczerpaniu) nie oznacza reaktywacji usług, które zostały wyłączone/odłączone/zarchiwizowane przez system: klient jest odpowiedzialny za tę operację (
patrz poradnik).
Kiedy stan konta Partnera zostanie wyczerpany, wszystkie usługi opłacane dziennie (na przykład: Cloud Server Pro) zostaną wyłączone i nie będzie możliwości ich uruchomienia bez uprzedniego doładowania stanu konta o co najmniej 10,00 Euro+VAT (lub kwoty niezbędnej do reaktywacji usług), o ile Partner wcześniej nie uzgodnił Limitu Konta z Aruba. W przypadku uzgodnienia limitu, servery Cloud zostaną wyłączone po jego wykorzystaniu. (
patrz właściwy poradnik).
Jeśli tydzień po wyczerpaniu stanu konta (lub jeśli Limit Konta zostanie wyczerpany)
nie zostanie wykonane doładowanie o kwocie co najmniej 10,00 Euro+VAT (lub kwocie niezbędnej do reaktywacji usług), Cloud Server Pro zostanie automatycznie zarchiwizowany, a wszystkie zasoby sieciowe zostaną odłączone.
Jeśli
dziesięć dni po archiwacji nie zostanie wykonane doładowanie o kwocie co najmniej 10,00 Euro+VAT, wszystkie Cloud Server Pro oraz zakupione zasoby zostaną usunięte.
Jeśli Stan Konta zostanie wyczerpany,
zasoby opłacane miesięcznie (na przykład: Cloud Server Smart, Load Balancer, Unified Storage itp...),
pozostaną aktywne na czas, na który zostały opłacone. Po tym czasie zostaną wyłączone/odłączone/deaktywowane na czas siedemnastu dni, a później usunięte.
PAMIĘTAJ: proces usunięcia nie może zostać cofnięty i nie ma możliwości odzyskania danych oraz konfiguracji.
Zasoby opłacane godzinowo / miesięcznie/ jednorazowo
Zasoby opłacane rocznie
Legenda
usługa dostępna: usługa jest aktywna i działająca;
usługa niedostępna: na tym etapie istnieje możliwość reaktywacji usługi po doładowaniu kredytu;
usługa usunięta: usługa jest permanentnie usunięta;