Partner > 8 - Zarządzanie Produktem > Usuwanie Produktu z Cennika

8.3 Usuwanie Produktu z Cennika

Aby usunąć Produkt z jednego lub więcej Cenników należy przejść do:

"Panel Kontrolny Partnera" -> "ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ" -> "Zarządzanie Produktami".

Pojawi się tabela z listą Produktów.
 

 
Wybierz kategorię Produktu, który ma zostać usunięty z jednego lub wielu Cenników: "OS/Szablon", "Licencje i dodatki", "Inne".



Wciśnij czerwoną ikonę, znajdującą się po prawej stronie wiersza z Produktem.
Pojawi się okno modalne jak poniżej,
 

 
w którym wyświetlone są Cenniki stworzone przez Partnera, zawierające dany Produkt. Odznacz wszystkie Cenniki z których chcesz usunąć Produkt.Aby potwierdzić proces wciśnij przycisk "Wyłącz".
Po zakończeniu operacji wybrany produkt zostanie usunięty z odznaczonych Cenników i nie będzie możliwości jego selekcji w czasie składania zamówienia.
 
 UWAGA: przypominamy, że Produkty usunięte z Cennika nie będą dłużej dostępne w sprzedaży. Jednakże mogą one zostać odnowione przez Klientów, którzy aktywowali produkt zanim ten został usunięty z Cennika.