BACKUP > Backup > 4 - Panel zarządzania usługą Backup > EVault > Usunięcie serwera z panelu zarządzania usługą Backup

4.2.1 Usunięcie serwera z panelu zarządzania usługą Backup

Aby usunąć serwer z panelu zarządzania usługą Backup, po pierwsze musisz odinstalować klienta Backupu z serwera. Proces usuwanie serwera jest taki sam w przypadku systemu Windows jak i Linux.

Po odinstalowaniu klienta Backupu postępuj zgodnie z instrukcją:
  • Idź do panelu zarządzania usługą Backup,
  • wybierz sekcję "Computers",

  • zaznacz opcję obok serwera, który chcesz usunąć,

  • wybierz opcję "Delete Selected Computer(s)", która znajduje się pod "Actions" w lewym górnym rogu,

  • w oknie dialogowym kliknij "Yes".



  • W tym momencie proces będzie ukończony i serwer nie będzie już w panelu zarządzania usługą Backup.
 
  Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji skontaktuj się z naszymi ekspertami.